Przetargi

Paralotna wygrała budżet reklamowy British School

Agencja reklamowa Paralotna wygrała przetarg na obsługę reklamową ogólnopolskiej sieci szkół językowych British School. "Agencja będzie odpowiadać za komunikację marketingową...

Agencja reklamowa Paralotna wygrała przetarg na obsługę reklamową ogólnopolskiej sieci szkół językowych British School. “Agencja będzie odpowiadać za komunikację marketingową British School” – powiedział Michał Holewjusz, zarządzający agencją Paralotna. British School jest jedną z największych szkół językowych w Polsce. Z jej usług korzysta ponad 40 tys. słuchaczy w 50 placówkach na terenie całej Polski. W ub.r. British School wydała na reklamę swoich produktów 130 tys. zł (głównie reklama prasowa i spoty radiowe). W 2002 r. – 90 tys. zł, a w tym roku, w okresie styczeń-lipiec, 4 tys. zł (źródło: Expert Monitor). (MKS)