Kraj

Duża akcja samplingowa Desperadosa

Piwa można spróbować w miastach, w których ruszyły juwenalia.

Marka Desperados, należąca do Grupy Żywiec, rozpoczyna akcję samplingową w ponad 30 miejscowościach. Trwa ona już w miastach, gdzie rozpoczęły się juwenalia. We Wrocławiu mobilną strefę “Rebel street” odwiedziło ponad 6 tys. konsumentów. W tym miesiącu imprezowa ciężarówka zatrzyma się w największych ośrodkach akademickich, w których świętują studenci, m.in.: w Warszawie, Katowicach, Poznaniu i Szczecinie. Latem natomiast samplingowy truck przemierzać będzie polskie Wybrzeże. Desperados pojawi się również m.in. na festiwalu Open’er w Gdyni, Soundrive w Gdańsku czy Electrocity w Lubiążu.

Pomysł i realizacja akcji samplingowej są autorstwa agencji Polymus, za działania digitalowe odpowiada agencja Good, za planowanie i zakup mediów – MediaVest, działania BTL – agencja Cream.