Kraj

Ambitne plany Velvet

Producent papieru zapowiada zwiększenie widoczności swojej ikony misia i planuje szeroką kampanię.

Ambitne plany Velvet
Marka Velvet od wiosny 2014 r. prezentuje nową szatę graficzną opakowań wraz z nową ikoną marki – małym misiem polarnym (MMP24 z 10 marca). Równocześnie rusza nowa kampania reklamowa, która obejmuje takie kanały komunikacji z konsumentami, jak: telewizja, prasa, outdoor oraz internet. Towarzyszą jej działania PR i działania w mediach społecznościowych oraz intensywne wsparcie 
w punktach sprzedaży.

Polarny miś jest bohaterem wszystkich nowych spotów reklamowych emitowanych na antenie głównych stacji telewizyjnych oraz tematycznych. Standardowy 30-sekundowy spot prezentuje cały asortyment marki, krótsze, 15-sekundowe filmy promują zaś poszczególne kategorie produktów – papier toaletowy oraz ręczniki. 

Nowa ikona marki prezentowana jest również w ramach reklam prasowych oraz outdoorowych. Publikacje ukazują się w 14 wydaniach wiosennych kobiecych tytułów prasowych, w magazynach opiniotwórczych i poradnikach. 
W kwietniu zostały rozmieszczone plakaty wielkoformatowe oraz plakaty na wiatach przystankowych w siedmiu głównych miastach Polski. W tym samym czasie rozpoczęły się działania reklamowe w internecie (w tym VoD). Działania promocyjne są prowadzone także w punktach sprzedaży z wykorzystaniem materiałów POS, a także innych form wsparcia sprzedaży.

Za kreację i realizację działań odpowiada agencja 21East. Media na potrzeby kampanii kupuje ZenithOptimedia.