M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

IWP planuje jesienią pierwsze badania czytelnictwa

Joanna Dziwisińska | 21 maja 2014, 06:00

W okresie wakacyjnym Izba Wydawców Prasy zamierza przeprowadzić proces formalnoprawny zmian w badaniach czytelnictwa prasy.

Izba Wydawców Prasy rozpoczęła procedury definiowania i wprowadzenia zmian w badaniach prasy prowadzonych przez Polskie Badania Czytelnictwa. W okresie wakacyjnym Izba zamierza przeprowadzić wszelkie procesy formalnoprawne, tak aby we wrześniu/październiku firma badawcza mogła już przeprowadzić pierwsze badania. Obecnie badania czytelnictwa realizowane są przez Millward Brown. Nad nowymi rozwiązaniami pracuje strateg Dariusz Kubuj. Przypomnijmy, że organizacja chce zmniejszyć koszty badań, a zaoszczędzone środki przeznaczyć na promocję prasy oraz inne dodatkowe analizy. Izba chce realizować więcej badań, do których będą dobierani partnerzy po rozstrzygniętych przetargach. Obecnie badania czytelnictwa kosztują ok. 4 mln zł.

Czytaj więcej na temat: , , ,