Rozpoczęła się pierwsza kampania reklamowa preparatu UniGel (firma Apotex Inc.), który przyspiesza gojenie ran. Działania komunikacyjne mają na celu wypromowanie nowego produktu UniGel o pojemności 5 g jako niezbędnego elementu domowej apteczki. W ramach strategii reklamowej przygotowane zostały trzy 15-sekundowe spoty reklamowe, wykorzystujące motywy ze znanych bajek: “Czerwonego Kapturka”, “Jasia i Małgosi” oraz “Śpiącej Królewny”.
Kampania, która potrwa do 15 czerwca br., skierowana jest przede wszystkim do kobiet. Spoty pojawią się w głównej stacji TVN oraz kanałach tematycznych TVN, Polsatu i Atmediów. Uzupełnieniem kampanii telewizyjnej są działania online. Trzy spoty wideo widoczne są w portalach takich jak Wirtualna Polska, Onet, Gazeta.pl – w pakiecie kobieco-lifestyle’owym, a w sieci wideo TVN (w tym Player.pl) i kanale YouTube (true view). Równolegle prowadzone są działania pozycjonujące w Google AdWords.
Firma Apotex Inc. powierzyła opracowanie kreacji i strategii komunikacji agencji Focus Advantage. Planowaniem i zakupem mediów poświęconych kampanii zajął się dom mediowy Value Media.