Kraj

Kampania GPW będzie podzielona na dwa etapy

Do realizacji kampanii wybrano agencję AdBirds, która odpowiada za jej kreację oraz planowanie mediów.

Kampania GPW będzie podzielona na dwa etapy
Kampania Giełdy Papierów Wartościowych, o której informowaliśmy we wczorajszym wydaniu MMP24, będzie prowadzona dwuetapowo.

Jednym z celów kampanii jest dotarcie do ludzi, którzy nigdy nie mieli do czynienia z giełdą i niewiele o niej wiedzą. Dlatego kampania została podzielona na dwie części. W pierwszej fazie ukażą się hasła na billboardach, citylightach w prasie codziennej i tygodnikach oraz na autobusach i w metrze. Z kolei kampania internetowa przekierowuje na strony GPW, które mają charakter edukacyjny. Na tych stronach dowiemy się, jak spróbować swoich sił w inwestowaniu. W drugiej fazie przygotowano konkursy i wydarzenia nawiązujące do haseł kampanii, które zobaczymy w mediach i na billboardach.

Do realizacji kampanii wybrano agencję AdBirds, która odpowiada za jej kreację oraz planowanie mediów.