Na początku maja wystartowała nowa platforma komunikacyjna wafli Grześki z portfolio Jutrzenki Colian (MMP24 z 5 maja). Kolejna odsłona rusza dzisiaj w telewizji i w radiu – promuje ogólnopolski konkurs z LOT-em realizowany pod hasłem “Gdzie Cię grześkość poniesie”.
Tym razem komunikacja skupia się na wyjaśnieniu pojęcia grześkości oraz aktywacji konsumenckiej „Gdzie Cię grześkość poniesie?” realizowanej wspólnie z Polskimi Liniami Lotniczymi LOT. Kampania obejmie TV, radio, prasę i internet. Komunikację wzmocnią działania PR oraz promocja w punktach sprzedaży. Za strategię, kreację i realizację akcji odpowiada agencja XConcept.
Nowa odsłona kampanii kontynuuje zmiany w komunikacji marki mające na celu budowanie wizerunku Grześków w oparciu o ideę grześkości i przesłanie „Bądź grześki! Chrup swoje!”. Dodatkowym celem realizowanych obecnie działań jest promocja ogólnopolskiej akcji „Gdzie Cię grześkość poniesie?”, w którym codziennie można wygrać podwójne bilety lotnicze w jedną z 40 stron świata. Partnerem aktywacji konsumenckiej są Polskie Linie Lotnicze LOT.
W ramach komunikacji konsumenckiej przewidziano kampanię telewizyjną realizowaną w stacjach tematycznych TVN, TVP i Polsatu, m.in.: TVP HD, TVP info, Polsat Sport, Polsat Biznes, kanały BBC, TVN 24, TVN Style, kanały Discovery (spoty 15- i 30-sekundowe). Siła przekazu opiera się na elementach znanych już z pierwszej odsłony kampanii teasującej nową komunikację.
Aktywacji „Gdzie Cię grześkość poniesie?” towarzyszy również intensywna kampania promocyjna w prasie (w Travelerze, Focusie, Gali, Avanti, Czterech Kątach), w Internecie (m.in. serwisy VoD, YouTube) i w mediach społecznościowych (profile FB Grześków i LOT-u, Twitter, Instagram) oraz na bankomatach. Kampania jest wspierana również w serwisie podroze.onet.pl, w magazynie pokładowym LOT-u Kaleidoscope, na boarding passach oraz na stronie głównej grzeski.pl, lot.com oraz w nowym serwisie lot.com/inspiracje.
Równolegle prowadzone są działanie wspierające w punktach sprzedaży. Grześkowe standy oraz materiały POS eksponowane są – zarówno w tradycyjnym jak i nowoczesnym kanale dystrybucji.
Działania wspierające konkurs „Gdzie Cię grześkość poniesie” realizowane będą do 11 lipca br.
Za przygotowanie strategii, kreację oraz całościową realizację kampanii i akcji konkursowej odpowiada Agencja cross komunikacji XConcept. Za postprodukcję odpowiada studio Badi Badi, a za zakup mediów – Universal McCann.