Kraj

LG testuje nową strategię sprzedaży telefonów komórkowych do sieci GSM

LG Electronics Polska Sp. z o.o., polski oddział koreańskiego producenta sprzętu elektronicznego AGD i RTV, który wchodzi właśnie na rynek...

LG Electronics Polska Sp. z o.o., polski oddział koreańskiego producenta sprzętu elektronicznego AGD i RTV, który wchodzi właśnie na rynek sprzedaży telefonów komórkowych (o kampanii launchowej dwóch pierwszych modeli LG pisaliśmy w DS “MMP” z 5 sierpnia br.), testuje unikalną na naszym rynku strategię sprzedaży. Jak twierdzi Ewa Chojecka, odpowiedzialna za marketing działu multimedia w LG Electronics Polska, wprowadzane na rynek modele telefonów będą dostępne w ofercie wyłącznie jednego, wybranego operatora – i tak modele G7050 i C1200, które promuje kampania reklamowa w prasie i na outdoorze, dostępne są tylko w sieci Era należącej do Polskiej Telefonii Cyfrowej (np. G7050 kosztuje w ofercie 1706 zł). Według Chojeckiej cały czas trwają negocjacje z pozostałą dwójką operatorów i w najbliższym czasie można spodziewać się pojawienia kolejnych modeli dedykowanych ich sieciom komórkowym. (MB)