M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nowa kampania sklepów Kaufland

( red. ) | 22 maja 2014, 06:00

Za komunikację ponownie odpowiada agencja Scholz & Friends, która współpracuje z tym klientem od 2011 r.

Wystartowała kampania sklepów Kaufland będąca początkiem nowej odsłony komunikacji marki. Właściciel niemieckich sklepów konsekwentnie stawia na podkreślenie atrybutów wysokiej jakości produktów dostępnych w swoich sklepach. Jednocześnie każda odsłona będzie miała za zadanie emocjonalne zbliżenie marki do klientów. Wystartowały pierwsze realizacje pt. „Wielkie Porządki”, „Specjalne okazje” i „Rodzinny poranek“. 30-sekundowe filmy zrealizowane zostały w formacie wizerunkowo-produktowym.  Za ich reżyserię po raz kolejny odpowiadał niemiecki reżyser Manuel Werner.

Filmy zostały wyprodukowane przez dom produkcyjny Easy Hell, za postprodukcję odpowiada studio Stage2, udźwiękowienie - Studio Spot i Studio Cord. Zakup mediów - dom mediowy Maxus.

 

Czytaj więcej na temat: , , , , ,