Kraj

Podravka z nową ambasadorką

Firma wchodzi w segment kostek rosołowych i zaprasza do współpracy Kingę Paruzel.

Podravka z nową ambasadorką
Firma Podravka zaprezentowała nową linię produktów w portfolio Vegety – kostki rosołowe. Nową ambasadorką Podravki została Kinga Paruzel. Kostki rosołowe będą dostępne w trzech smakach: drobiowym, wołowym i warzywnym,  w opakowaniach po 60 i po 120 g.
Wprowadzenie kostek ma być konsekwencją ekspansji na polskim rynku marki Vegeta. W br. na polskim rynku pojawiły się także inne produkty Podravki – Ajvar domowy oraz marynaty w trzech smakach: pikantnym, czosnkowym i klasycznym. Firma będzie wspierać nowości kampanią prasową, w internecie, w telewizji, a także w punktach sprzedaży pojawią się materiały POS, będą organizowane akcje degustacyjne, rozdawane promo-packi, a do książek kucharskich będą dodawane ulotki. Firma nie informuje, kto odpowiada za kreację i realizację działań.
We wrześniu ubiegłego roku Podravka realizowała wielokanałową kampanię przygotowaną przez Walk i Starcom (MMP24 z 19 września 2013 r.).