Kraj

OMD poszerza zespół działu badań

Dom mediowy zatrudnił specjalistę od badań ewaluacyjnych.

OMD poszerza zespół działu badań
Natalia Jaworska dołączyła do zespołu OMD na stanowisko senior researchera w dziale badań. 

Jaworska będzie pracowała w zespole kierowanym przez Joannę Banderę-Sikorską. Odpowiada ona za rozwój i ofertę produktów badawczych OMD skoncentrowanych na poszukiwaniu najlepszego kontekstu dotarcia z reklamą oraz ocenie skuteczności kampanii reklamowych.

Jaworska jest absolwentką Instytutu Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów podyplomowych w Polsko-Japońskiej Szkole Technik Komputerowych w zakresie metod informatycznych w badaniach społecznych. Pracę w badaniach rozpoczęła w 2009 r. Specjalizuje się w badaniach ewaluacyjnych. Przez blisko cztery lata analizowała efekty inwestycji publicznych, w tym prowadzonych działań informacyjno-promocyjnych.