Kraj

Studio DN zmienia system identyfikacji wizualnej

Studio DN Design Group zmieniło swój znak firmowy oraz cały system identyfikacji wizualnej. Poprzedni towarzyszył firmie od początku jej istnienia,...

Studio DN Design Group zmieniło swój znak firmowy oraz cały system identyfikacji wizualnej. Poprzedni towarzyszył firmie od początku jej istnienia, czyli od 1991 roku. “Nie odzwierciedlał już ani filozofii, ani charakteru firmy. Decyzja o zmianie identyfikacji wiąże się z nową misją Studio DN, przyjętą na najbliższe lata” Đ mówi Dorota Kałowska, konsultant ds. PR firmy. W tym roku Studio DN, oprócz swojej dotychczasowej działalności związanej z projektowaniem i doradztwem wzorniczym w zakresie opakowań, angażuje się w projekt edukacyjny o nazwie PAKOSFERA. Wraz z Instytutem Wzornictwa Przemysłowego, zamierza zorganizować seminarium poświęcone opakowaniom jako narzędziom marketingowym. Obecnie Studio DN zatrudnia kilkanaście osób. W ciągu ostatnich pięciu lat pomogło klientom wprowadzić na rynek blisko 60 nowych opakowań. W ub.r. jego obroty wyniosły mln 700 tys. zł. Z jego konsultacji skorzystały do tej pory m.in. Hortex, Danone Polska, Alima-Gerber SA, Unilever Polska. (MK)