Kraj

Monolith Films i McDonald's przygotowują wspólny projekt promocyjny

Dystrybutor filmowy Monolith Films zapowiada przeprowadzenie intensywnej kampanii reklamowej związanej z wejściem na ekrany polskich kin filmu "W 80 dni...

Dystrybutor filmowy Monolith Films zapowiada przeprowadzenie intensywnej kampanii reklamowej związanej z wejściem na ekrany polskich kin filmu “W 80 dni dookoła świata”. Premiera filmu będzie miała miejsce 1 października br. Kampania reklamowa rozpocznie się we wrześniu br. i potrwa przez miesiąc. Będzie to akcja cross-promocyjna prowadzona we współpracy z firmą McDonald’s Polska. “Zależy nam na przyciągnięciu uwagi dzieci odwiedzających restauracje tej sieci, czyli osób w wieku 6-15 lat” – mówi Robert Nadratowski, szef promocji w Monolith Films. Kreacja materiałów reklamowych została przygotowana samodzielnie przez dystrybutora. Jeśli chodzi o planowanie i zakup mediów, to za część tych działań dystrybutor odpowiada sam, natomiast część opracował dom mediowy Star Media. Kampania reklamowa obejmie telewizję, radio, prasę, outdoor, a także będzie prowadzona w szkołach i w restauracjach McDonald’s. Akcja telewizyjna będzie się toczyła w: TVP, Fox Kids i MTV, radiowa – w RMF FM, prasowa w następujących tytułach: “Dzień dobry”, “Bravo”, “Gala”, “Naj”, “Wprost”, “Rodzice”, “Kumpel”, “Victor”, “Junior”, “Świerszczyk”, “Ciuchcia” i “Hugo”. Akcja w internecie będzie miała miejsce w portalu Onet. Wydawnictwo Prószyński wyda z okazji wejścia filmu do kin książkę “W 80 dni dookoła świata”, natomiast we współpracy z firmą Technopol zostaną wydane kolorowanki. W ramach działań outdoorowych film będzie reklamowany na siatkach wielkoformatowych na multipleksach w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Trójmieście, Krakowie i Łodzi. Ponadto film będzie reklamowany na citylightach firmy AMS. Akcji w mediach towarzyszyć będą działania reklamowe w szkołach przygotowane we współpracy z agencją A2 Advertising & Marketing. W 436 szkołach w całej Polsce zostanie rozwieszonych 436 plakatów i rozdanych 150 tys. zeszytów. W restauracjach McDonald’s będą dystrybuowane plakaty, ulotki, naklejki i kolorowanki. (PU)