Zagranica

Euro RSCG London utrzymał obsługę budżetu szczepień antygrypowych

Brytyjski departament zdrowia ponownie wybrał agencję Euro RSCG London do obsługi wartego 6 mln funtów budżetu kampanii reklamowej promującej szczepienia...

Brytyjski departament zdrowia ponownie wybrał agencję Euro RSCG London do obsługi wartego 6 mln funtów budżetu kampanii reklamowej promującej szczepienia się przeciwko grypie. Wybór został poprzedzony dwustopniowym przetargiem. Prowadzony przez firmę COI Communications przetarg rozpoczął się w czerwcu br. i poza zwycięzcą wzięły w nim udział agencje: HHCL/Red Cell, Publicis i Miles Calcraft Briginshaw Duffy. Euro RSCG opracuje teraz kampanię reklamową, która będzie miała miejsce jesienią br. Zwykle kampania szczepień przeciwko grypie jest skierowana do osób w wieku powyżej 65 lat i innych grup, które mogą być zagrożone grypą, ale tegoroczna kampania będzie także trafiała także do lekarzy. Agencja obsługuje budżet tych działań od 2000 r. i w jej kreacjach pojawiał się m.in. były mistrz bokserski Henry Cooper. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy ZenithOptimedia. (“BrandRepublic”)