Kraj

GoTarget z nagrodą Retail Evolution Award

System GoTarget stworzony przez poznańską firmę GoSell.pl został nagrodzony w kategorii "innowacja marketingowa" w ramach konkursu organizowanego podczas Retail Technology Days 2014. Rozwiązanie umożliwia szybką dystrybucję spójnych treści marketingowych w zintegrowanych kanałach komunikacji.

System stworzony przez poznańską firmę GoSell.pl Sp. z o.o. został nagrodzony w kategorii “innowacja marketingowa” w ramach konkursu organizowanego podczas Retail Technology Days 2014. Rozwiązanie umożliwia szybką dystrybucję spójnych treści marketingowych w zintegrowanych kanałach komunikacji, takich jak: aplikacja mobilna, strona internetowa, media społecznościowe oraz digital signage. W procesie komunikacji kluczową rolę odgrywa aplikacja mobilna, której funkcjonalności prosprzedażowe mają za zadanie angażować użytkownika oraz gromadzić informacje o jego preferencjach i zachowaniach zakupowych.

System GoTarget wspierany jest przez firmę Internet Media Services SA, wiodącego gracza w dziedzinie audio oraz wideomarketingu w przestrzeniach handlowo-usługowych.

– System stworzony przez GoSell ma za zadanie zwiększyć skuteczność przekazu marketingowego centrum handlowego oraz marki. Istotą jest oparcie się na idei angażowania klienta w miejscu sprzedaży i poza nim oraz marketingu 360 stopni. Oprócz tego dostarczamy klientowi nowoczesne kanały komunikacji, takie jak aplikacja mobilna – mówi Tomasz Gorzkowicz, prezes GoSell. – Naszym celem jest wprowadzanie firm z sektora retail w nową erę komunikacji z klientem, który staje się coraz bardziej świadomy swoich wyborów jako konsument. Dlatego nasze rozwiązanie wykorzystuje nie tylko specjalnie opracowaną we współpracy z IMS SA aplikację mobilną, ale również integruje stronę internetową, media społecznościowe oraz rozwiązania digital signage. Dodatkowo oferujemy możliwość wykorzystania landing page WiFi oraz protokołu bluetooth low energy (beacons) – dodaje Gorzkiewicz.