Kraj

Wielkopolska z kampanią telewizyjną

Wielkopolska Organizacja Turystyczna wystartowała z promocją regionu.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F5db7BoyTg-k%22%7D
Wielkopolska Organizacja Turystyczna, która w tym roku obchodzi swoje 10-lecie, realizuje jedną z największych kampanii promocyjnych w swojej historii – kampanię Wielkiej Pętli Wielkopolski. Działania mają na celu promocję wśród mieszkańców Polski oraz gości zagranicznych turystyki wodnej (żeglarstwa i kajakarstwa, turystyki motorowodnej, windsurfingu, kitesurfingu i wakeboardingu), a także turystyki rowerowej i konnej na terenie Wielkopolski. Kampania realizowana jest pod hasłem “Z nurtem przygody – bez końca!”.

Wielka Pętla Wielkopolski to szlak wodny biegnący wokół największych rzek w regionie (Warta, Noteć wraz z kanałem Warta – Gopło) oraz zamykający się w obrębie zwartej trasy turystycznej. Szlak liczy blisko 690 km, przebiega przez takie miejscowości województwa wielkopolskiego, jak: Ślesin, Konin, Pyzdry, Śrem, Poznań, Oborniki, Wronki, Sieraków, Międzychód, Krzyż Wielkopolski, Wieleń, Drawsko, Czarnków, Ujście. Wielka Pętla Wielkopolski jest również częścią Międzynarodowej Drogi Wodnej E-70, która łączy Europę Zachodnią z Kaliningradem.

Spot wspierający kampanię będzie emitowany w czerwcu i lipcu w telewizji ogólnopolskiej i telewizjach regionalnych, a także w internecie za pomocą kanału VoD oraz YouTube.
Oprócz spotu telewizyjnego w ramach kampanii zrealizowano już szereg działań: nagrano i wyemitowano w radiu o zasięgu ogólnokrajowym oraz w rozgłośniach regionalnych spot radiowy, zrealizowano kampanię outdoorową (200 billboardów w kilku największych miastach w Polsce), przeprowadzono promocję Wielkiej Pętli Wielkopolski podczas eventu w Berlinie, zrealizowano cykl roadshow z autobusem Wielkiej Pętli Wielkopolski. Trwa kampania w internecie, w mediach społecznościowych, a już wkrótce rusza promocja podczas imprez regionalnych wśród partnerów projektu. Dziennikarze i blogerzy turystyczni biorą udział w tematycznych study tourach, poznając wodne atrakcje Wielkopolski.
Kampanię na zlecenie Wielkopolskiej Organizacji Turystycznej prowadzi agencja public relations Tarraya SA.