M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Sephora wspiera swoje nowości

Katarzyna Woźniak | 28 maja 2014, 06:00

W nowej kampanii promowane są trzy linie produktów.

Sieć perfumerii Sephora prowadzi działania promocyjne trzech produktów: perfum, palety cieni oraz urządzenia do oczyszczania twarzy Clarisonic. Produkty przez cały czas trwania kampanii dostępne będą w punktach sprzedaży w promocyjnych cenach.
W trakcie działań promocyjnych są jednocześnie emitowane trzy spoty o długości 15 sekund. Każdy z nich jest poświęcony innemu produktowi.
Działania reklamowe prowadzone są w telewizji, gdzie wykorzystano stacje ogólnopolskie, jak TVP, TVN, oraz kanały tematyczne z portfolio TVN Media, Polsat Media i TVP. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,