Kraj

Hutnicy, rybacy i spawacze w nowym spocie Łomży

Kolejny spot promocyjny piwa zachęca do łomżingu w strojach służbowych (chociaż po pracy).

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FO34CJkUMBjs%22%7D
Firma piwowarska Van Pur, właściciel Browarów Regionalnych “Łomża”, kontynuuje kampanię pod hasłem “łomżingu”, z którą wystartowała w drugiej połowie maja (MMP24 z 20 maja). Bohaterami najnowszego spotu promującego piwo są pracownicy, którzy uprawiają łomżing w stroju służbowym.

Za kreację najnowszej reklamy telewizyjnej marki Łomża odpowiada agencja PZL, a zakupem i planowaniem mediów w ramach całej kampanii zajął się dom mediowy MediaCom. Spoty telewizyjne wyprodukował dom produkcyjny Bomaye.