Kraj

Pamapol ruszył z kampanią gołąbków

Jest to pierwsza kampania zrealizowana przez Maxus.

Pamapol ruszył z kampanią dań gotowych. Hasłem kampanii jest “Sprytni i zakręceni” i potrwa ona kilka tygodni. W kampanii telewizyjnej prezentowany jest flagowy produkt brandu – Gołąbki w sosie pomidorowym ręcznie zawijane. Działania reklamowe prowadzone są w największych stacjach telewizyjnych, m.in. w TVP1, TVP2, TVN i Polsacie oraz w ponad 80 kanałach tematycznych. Kampania uruchomiona została ze spotów 30” i 15”, a blisko 50 proc. z nich będzie emitowanych w czasie największej oglądalności.

Celem kampanii jest wsparcie sprzedaży produktów brandu oraz zwiększenie świadomości marki Pamapol, producenta dań gotowych. Pomysł, kreacja spotów oraz strategia komunikacji została przygotowana przez agencję reklamową GPD / Wide Open z Poznania, za produkcję odpowiedzialny jest dom produkcyjny Papaya Studio. Planowaniem i zakupem w mediach zajmuje się dom mediowy Maxus, który pozyskał tego klienta w drodze przetargu. Nie wiadomo, jakie inne agencje brały w nim udział oraz który dom mediowy poprzednio obsługiwał tego marketera.