Polkomtel, operator sieci komórkowej Plus, wprowadza ofertę ”W Unii jak w domu”. W jej ramach stawka za minutę rozmowy (wychodzącej lub odebranej) w 28 krajach Unii Europejskiej oraz w Norwegii, Islandii i Liechtensteinie kosztuje 29 groszy. Tyle samo zapłacimy za wysłanie stamtąd SMS-a.
Dla klientów abonamentowych usługa kosztuje 10 zł za miesiąc, a dla klientów biznesowych 8 zł + VAT (czyli 9,84 zł).
Użytkownicy ofert mix i na kartę (prepaid) mogą tę usługę aktywować na 2 lub 14 dni, a koszt jej włączenia to odpowiednio 5 lub 9 zł brutto.
Tę ofertę operator reklamuje w telewizji. Kreację ATL i BTL przygotowała agencja reklamowa Young & Rubicam, spoty TV wyreżyserował Tomasz Nalewajek, produkcją zajęło się studio TFP (producent Ryszard Kłosowski), a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Direction.