Kraj

Piotr Wójcicki otwiera agencję Gordo

W ramach agencji będą funkcjonowały dwa niezależne zespoły - dla sektora MŚP oraz agencyjny.

Agencja Gordo to nowy podmiot na rynku usług marketingowych, który ma zapewniać komunikację 360 stopni. Pokieruje nią Piotr Wójcicki, który ma doświadczenie zdobyte podczas pracy agencyjnej (m.in. Harder and Harder, K2 Internet, Buzz Media). Współpracował z klientami z branży FMCG, finansów, motoryzacji i elektroniki.

W agencji będą funkcjonowały dwa niezależne zespoły. Pierwszy skierowany do sektora małych i średnich przedsiębiorców (klienci finalni), dla których agencja chce świadczyć obsługę marketingową. Od stworzenia identyfikacji wizualnej, budowę stron WWW, aż po działania zmierzające do wzrostu świadomości nt. danej marki i akcje mające na celu wygenerowanie większej sprzedaży. Drugi team zajmie się obsługą klientów agencyjnych (duże sieciowe agencje, domy mediowe czy inne podmioty, z którymi będzie prowadzona współpraca projektowa).

Hasło agencji Gordo brzmi: “Wolimy tworzyć zasady, niż podążać za schematami”.