Kraj

Nowa kampania Avivy

Firma aspiruje do miana firmy przyjaznej dla rodzin. Za strategię i kreację odpowiada agencja Gong.

 

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FcIqyQCtlIuA%3Fhl%3Dpl_PL%26version%3D3%26rel%3D0%22%7D
Wystartowała kampania pokazująca, w jaki sposób Aviva pomaga rodzicom w spełnianiu obietnic wobec dzieci.

Równolegle do działań w TV Aviva prowadzi działania w internecie. Jednym z nich jest strona www.listwprzyszlosc.pl, gdzie można napisać, zilustrować i przesłać obietnicę na przyszłość do najbliższej osoby, na przykład do swojego dziecka lub rodzica.

Niedawno Aviva udostępniła również usługę “Młodzi rodzice”, umożliwiającą całodobowy dostęp do porad lekarskich przez telefon.

Kampania potrwa do końca czerwca. Za strategię i kreację odpowiada Gong.