M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Usain Bolt w mundialowej kampanii wizerunkowej Visy

Maciej Burlikowski | 3 czerwca 2014, 06:00

Kampania potrwa do końca mistrzostw i obejmie telewizję, internet, outdoor i prasę.

Organizacja płatnicza Visa Europe, oficjalny partner FIFA i sponsor mistrzostw świata w piłce nożnej w Brazylii, rusza z kampanią wizerunkową. W reklamach występuje Usain Bolt, jamajski sprinter, mistrz świata i mistrz olimpijski.

Spot reklamowy pokazuje Usaina Bolta startującego z bieżni na Jamajce i podążającego w kierunku sławnego na całym świecie stadionu Maracana – jednej z aren tegorocznych piłkarskich mistrzostw świata. Po drodze zawodnik przeistacza się z lekkoatlety w piłkarza, dokonując kolejnych zakupów. W pierwszej kolejności za pomocą płatności online kupuje bilet na przelot do Brazylii. Gdy pojawia się na miejscu, płacąc zbliżeniowo, staje się posiadaczem słownika języka portugalskiego. Następnie poprzez mobilne płatności zbliżeniowe kupuje piłkę na słynnej plaży Copacabana, a na koniec w sposób tradycyjny, czyli wkładając kartę do terminala, płaci za strój piłkarski, w którym pojawia się na murawie stadionu Maracana.

Spot będzie wyświetlany m.in. w TVP1, TVP2, Polsacie, TVN oraz stacjach tematycznych, w dwóch wersjach: 30- i 60-sekundowej. Oprócz telewizji kampania obejmie także reklamy w sieciach kin Cinema City i Multikino, nośniki outdoorowe (m.in. siatkę na Dworcu Centralnym w Warszawie), prasę (m.in. ”Gazetę Wyborczą”, dziennik ”Metro”) oraz internet (m.in. serwisy Onet.pl, Wp.pl, Gazeta.pl, Ipla.tv). Kampania reklamowa potrwa do zakończenia mistrzostw, czyli do 13 lipca br.

Kreację kampanii przygotowała agencja Saatchi & Saatchi. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

Trwa też rozpoczęta w kwietniu loteria Visa, w której co tydzień do wygrania są karty przedpłacone Visa oraz karty BP SuperCard o łącznej wartości 45 tys. zł. 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , ,