M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Fakro rusza z kampanią

Katarzyna Woźniak | 4 czerwca 2014, 06:00

Producent okien dachowych promuje się w mediach. Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja MI Polska. Media na potrzeby kampanii kupuje dom mediowy Rosat Media.

Firma Fakro, polski producent okien dachowych, rozpoczęła ogólnopolską kampanię reklamową, promującą nową generację markiz do okien dachowych i pionowych. Kampania będzie obejmowała: telewizję, internet oraz prasę drukowaną.
Działania komunikują najważniejsze cechy produktu, tj. według deklaracji producenta 8 razy skuteczniejszą ochronę przed nagrzewaniem się pomieszczeń w porównaniu z osłonami wewnętrznymi oraz wysoki komfort użytkowania.
Spot reklamowy będzie można zobaczyć w sezonie letnim m.in. w: TVP1, TVP2, TVN, TVN24, TV Biznes czy TV4.  Reklamy promujące markizy pojawią się również w tygodnikach opinii jak np. "Wprost”, wielonakładowych wydawnictwach: "Claudia”, "Przyjaciółka”, "Twoje Piękne Mieszkanie” oraz "Kobieta i Życie”. Całostronicowe reklamy zostaną opublikowane także w tytułach związanych z branżą budowlaną, m.in.: "Budujemy Dom”, "Ładny Dom” oraz w prasie o tematyce urządzania wnętrz:  "Cztery Kąty”, "Wnętrze i Ogród”, "Dobrze Mieszkaj”, "Elle Decoration”, "M jak Mieszkanie”, "Moje Mieszkanie" czy "Weranda”.
Wsparciem dla głównych działań reklamowych ma być edukacyjna kampania PR, która ruszyła w kwietniu br. Działania obejmą zarówno wybrane tytuły prasy tradycyjnej, jak i portale internetowe.
Medialnej promocji markiz do okien pionowych towarzyszą szkolenia dla montażystów oraz sprzedawców okien pionowych i dodatków do okien.

Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja MI Polska. Media na potrzeby kampanii kupuje dom mediowy Rosat Media.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,