Krakowski Alarm Smogowy rozpoczął kampanię informacyjną na temat możliwości dofinansowania wymiany pieca węglowego na proekologiczny system ogrzewania.
Dotacje przyznawane są w ramach Programu Ograniczania Niskiej Emisji i mają na celu wyeliminowanie wszystkich pieców na węgiel w Krakowie do 2018 r., kiedy to zacznie obowiązywać w mieście zakaz stosowania paliw stałych.
Kreacje na billboardach i citylightach oraz materiały w telewizji tramwajowej nawiązują do pomysłu drugiego życia niepotrzebnych już pieców węglowych. Reklamy kierują na stronę internetową www.wymienpiec.pl, gdzie można uzyskać szczegółowe informacje o dotacjach.
Działania prowadzone są od początku czerwca do połowy lipca 2014 r.
Kreację przygotowała agencja reklamowa Schulz Brand Friendly, a za zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy IQ Media. Kampanię wsparły także firmy Klonex, AMS, Media Billboards i Clear Channel.