Kraj

Krakowski Alarm Smogowy rozpoczął kampanię informacyjną

Za kampanię odpowiedzialna jest agencja Schulz Brand Friendly. Wsparły ją także firmy Klonex, AMS, Media Billboards i Clear Channel.

Krakowski Alarm Smogowy rozpoczął kampanię informacyjną
Krakowski Alarm Smogowy rozpoczął kampanię informacyjną na temat możliwości dofinansowania wymiany pieca węglowego na proekologiczny system ogrzewania.

Dotacje przyznawane są w ramach Programu Ograniczania Niskiej Emisji i mają na celu wyeliminowanie wszystkich pieców na węgiel w Krakowie do 2018 r., kiedy to zacznie obowiązywać w mieście zakaz stosowania paliw stałych.

Kreacje na billboardach i citylightach oraz materiały w telewizji tramwajowej nawiązują do pomysłu drugiego życia niepotrzebnych już pieców węglowych. Reklamy kierują na stronę internetową www.wymienpiec.pl, gdzie można uzyskać szczegółowe informacje o dotacjach. 

Działania prowadzone są od początku czerwca do połowy lipca 2014 r.

Kreację przygotowała agencja reklamowa Schulz Brand Friendly, a za zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy IQ Media. Kampanię wsparły także firmy Klonex, AMS, Media Billboards i Clear Channel.