Kraj

CPM poszerzy ofertę o akcje bezpośredniego wsparcia sprzedaży

Firma reklamowa Centrum Promocji Młodzieżowej (CPM) zamierza poszerzyć portfolio usług. Jeszcze w tym roku zaoferuje możliwość realizacji programów z zakresu...

Firma reklamowa Centrum Promocji Młodzieżowej (CPM) zamierza poszerzyć portfolio usług. Jeszcze w tym roku zaoferuje możliwość realizacji programów z zakresu bezpośredniego wsparcia sprzedaży. “Myślimy o projektach merchandisingowych oraz działaniach o charakterze category management. O wszystkim, co ma związek z funkcjonowaniem produktu na półce sklepowej. Chcemy świadczyć usługi, które zainteresują nie tylko domy mediowe, ale także działy marketingu firm” – mówi Marcin Androsiuk, dyrektor sprzedaży i rozwoju CPM, który niedawno zastąpił na tym stanowisku Szczepana Jabłońskiego (obecnie Glob Media). Nowa oferta ma być gotowa jesienią br. Androsiuk pracował wcześniej jako team sales manager w wydawnictwie DD Media oraz w dziale sprzedaży firmy MasterFoods Polska. Dotychczas CPM koncentrował się na realizacjach akcji reklamowych na nośnikach typu indoor oraz niestandardowych projektów z wykorzystaniem narzędzi typu ambient media. (JP)