Kraj

Tytuły Agory dołączają do oferty Atmedia Interactive

Oferta brokera powiększyła się o 14 wydań cyfrowych czasopism Agory i magazynów "Gazety Wyborczej".

Do oferty Atmedia Interactive dołączają elektroniczne wydania czasopism i magazynów Agory. Oferta reklamowa brokera powiększyła się o tytuły: “Ale Historia”, “Avanti”, “Cztery Kąty”, “Dom i Wnętrze”, “Duży Format”, “Dziecko”, “Kontynenty”, “Książki. Magazyn do czytania”, “Kuchnia”, “Logo”, “Ładny Dom”, “Metro na Szpilkach”, “Wysokie Obcasy”, “Wysokie Obcasy Extra”. Dla reklamodawców dostępna jest w pełni interaktywna reklama zawierająca elementy wideo oraz elementy interaktywne.

Umowa z Agorą nie ma charakteru wyłącznego, tytuły te nadal będą także w ofercie wydawcy.

– Od 2010 r. systematycznie poszerzamy portfolio wydań cyfrowych magazynów Agory – powiedziała Elżbieta Nowacka, dyrektor sprzedaży w Agorze. – Nasze wydania na smartfony i tablety są interaktywne, wzbogacamy je o dodatkowe materiały: filmy wideo, galerie zdjęć, animacje, elementy html5. Taką samą zasadą kierujemy się, przygotowując reklamy dla klientów, którym proponujemy najlepsze miejsca reklamowe oraz multimedialne i interaktywne narzędzia komunikacji z grupą celową – dodaje.

Atmedia reprezentują aktualnie 46 czasopism i magazynów wydawanych na tablety. Co miesiąc czytelnicy ściągają ponad 200 tys. egzemplarzy magazynów z portfolio brokera.