Na Wyspach Brytyjskich wystartowała kampania sieci społecznościowej LinkedIn. Kampania wykorzystuje cztery “prawdziwe historie” o spełnieniu zawodowym.
Działanie jest częścią globalnej kampanii, która po raz pierwszy w historii marki prowadzona jest na tak szeroką skalę. W ramach działań LinkedIn pyta “Jakie jest Twoje marzenie?”. Niespełna dwuminutowe spoty skupiają się na opowieściach ludzi o realizacji celów zawodowych i planów, ukazując indywidualną ścieżkę każdego z nich.
W filmach wystąpili autentyczni użytkownicy LinkedIn (projektant, pisarz, artysta muzyk i ekspert ds. żywienia). Filmy z ich udziałem będą prezentowane w portalu i w kanałach social media.
LinkedIn w ramach kampanii zachęca ludzi do dzielenia się swoimi historiami o tym, jak zmieniały się ich ścieżki zawodowe. Wybrane znajdą się na oficjalnym blogu LinkedIn, który regularnie odwiedza 15 mln użytkowników.
(Popsop)