M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Warka z Lay'sami

Maciej Burlikowski | 10 czerwca 2014, 06:00

Grupa Żywiec rozpoczyna wspólną promocję z PepsiCo. Agencje współpracujące to: Just, Men at Work, The Digitals i Polymus Events. Media planuje i kupuje MediaVest.

Grupa Żywiec, drugi w kraju producent piwa m.in. pod marką Warka, rusza z nową odsłoną jej mundialowej kampanii reklamowej i wspólną akcją z PepsiCo., producentem chipsów Lay's.

Loteria, w której kupujący piwo Warka (w butelkach lub w puszkach) mogą wygrać paczki chipsów Lay's (2 mln opakowań), to – jak twierdzi producent – największa promocja sprzedażowa w historii piwnej marki.

Wspierają ją dwa nowe spoty reklamowe, które właśnie trafiły do emisji w telewizjach. Kreację kampanii ATL przygotowała agencja Just. ”Akcję na mecz” Warki wspierają działania BTL, za które odpowiada agencja Men at Work. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaVest, za działania digitalowe odpowiada agencja The Digitals, a za działania eventowe – agencja Polymus Events.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,