M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Hebe finalizuje przetarg na media

Joanna Dziwisińska | 11 czerwca 2014, 06:00

Jeronimo Martins zawęził listę domów mediowych w przetargu na planowanie i zakup mediów dla sieci drogerii kosmetycznych.

Jeronimo Martins finalizuje przetarg na planowanie i zakup mediów marki Hebe, wynika z naszych informacji. Na short-liście znalazły się dwie agencje mediowe. Do tej pory sieć drogerii nie była promowana w mediach. Do momentu zamknięcia tego wydania MMP24 nie udało nam się uzyskać komentarza w tej sprawie z biura prasowego koncernu. Przypomnijmy, że jak wynika z naszych informacji, trwa także przetarg na obsługę socialmediową. Bliższe szczegóły na temat obu przetargów nie są znane.

Dla głównej marki Jeronimo Martins – Biedronki – media planuje i kupuje dom mediowy MEC.

Czytaj więcej na temat: , , ,