Dove, marka kosmetyków do pielęgnacji włosów i ciała, wystartowała z kampanią adresowaną do ojców.
Dotychczasowe komunikaty dotyczyły głównie kobiet i “wewnętrznego” piękna. Teraz minutowy filmik ma ukazywać potęgę bezpośredniej relacji ojciec – dziecko, przedstawia przywiązanie dzieci do ojców na różnych etapach życia.
Unilever w ten sposób chce przeciwstawić się jednostronnemu ukazywaniu ojców w mediach. Badania zrealizowane w Stanach specjalnie na zlecenie marki Dove wykazały, że ponad połowa ojców bierze odpowiedzialność za samopoczucie i bezpieczeństwo dzieci w ciągu dnia. Tylko 20 proc. ankietowanych odpowiedziało, że znajdują odzwierciedlenie swojej roli społecznej w mediach.
Konsumenci mogą współtworzyć kampanię, przesyłając zdjęcia bądź nagrania wideo upamiętniające najpiękniejsze chwile z tatą.
(Popsop)