Zagranica

Dove uczciło ojców

Marka adresująca komunikację głównie do kobiet tym razem robi ukłon w kierunku mężczyzn.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F7Jpb2_YdxYM%22%7D
Dove, marka kosmetyków do pielęgnacji włosów i ciała, wystartowała z kampanią adresowaną do ojców.

Dotychczasowe komunikaty dotyczyły głównie kobiet i “wewnętrznego” piękna. Teraz minutowy filmik ma ukazywać potęgę bezpośredniej relacji ojciec – dziecko, przedstawia przywiązanie dzieci do ojców na różnych etapach życia.
Unilever w ten sposób chce przeciwstawić się jednostronnemu ukazywaniu ojców w mediach. Badania zrealizowane w Stanach specjalnie na zlecenie marki Dove wykazały, że ponad połowa ojców bierze odpowiedzialność za samopoczucie i bezpieczeństwo dzieci w ciągu dnia. Tylko 20 proc. ankietowanych odpowiedziało, że znajdują odzwierciedlenie swojej roli społecznej w mediach. 

Konsumenci mogą współtworzyć kampanię, przesyłając zdjęcia bądź nagrania wideo upamiętniające najpiękniejsze chwile z tatą.

(Popsop)