M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kino Świat International rozpoczął kampanię filmu "Ławeczka"

Serwis Dzienny | 16 sierpnia 2004, 00:00

Dystrybutor filmowy Kino Świat International rozpoczął kampanię reklamową polskiego filmu "Ławeczka" z Arturem Żmijewskim i Jolantą Fraszyńską w rolach głównych....

Dystrybutor filmowy Kino Świat International rozpoczął kampanię reklamową polskiego filmu "Ławeczka" z Arturem Żmijewskim i Jolantą Fraszyńską w rolach głównych. Premiera filmu odbędzie się pod koniec sierpnia br. Film zostanie zaprezentowany na 4 pokazach premierowych w: Warszawie, Szczecinie, Poznaniu i Krakowie. Wezmą w nich udział twórcy filmu. Kampania reklamowa "Ławeczki" potrwa do początku września br. Kreacją materiałów promocyjnych, planowaniem i zakupem mediów dystrybutor zajął się we własnym zakresie. Film jest reklamowany na nośnikach reklamy zewnętrznej, w telewizji, w prasie, radiu i internecie. Kampania outdoorowa ma miejsce na 100 billboardach formatu 6x3 m należących do firmy Cityboard Media oraz na 300 citylightach wynajętych od Clear Channel Poland. Ponadto tytuł jest promowany na bannerach winylowych na zewnątrz i wewnątrz kin w całej Polsce oraz na bannerze na warszawskim EMPiK-u przy Nowym Świecie. Dodatkowo "Ławeczka" jest reklamowana na plakatach formatu B1 na słupach Warexpo w całej Polsce - niektóre z nich zostały wynajęte na wyłączność i oklejone w całości layoutem filmowym. Kampania ma także miejsce w TVP1, RMF FM i następujących tytułach prasowych: "Marie Claire", "Film", "Tele Tydzień", "Gala", "Metropol" i "Dzień dobry". Kampania w internecie ma miejsce na portalach: Onet.pl, Polki.pl, Stopklatka.pl i Cafegazeta.pl. Dodatkowo layout reklamowy jest prezentowany na ekranach wszystkich bankomatów Euronetu w całej Polsce. Partnerami promocyjnymi filmu są: Avon Cosmetics Polska, Redan (marka Top Secret) i Sony Music Polska. Avon Cosmetics Polska reklamuje film w swoich wydawnictwach branżowych oraz przeznaczył produkty na nagrody w konkursach związanych z filmem. Koncern Sony Music Polska wydał płytę z muzyką z filmu. Film będzie także promowany poprzez materiały w kinach oraz akcje przeznaczone dla widzów. Chodzi o spotkania z twórcami filmu w salonach EMPiK w 4 miastach, gdzie odbędą się premiery - będą oni tam podpisywali płyty z muzyką z filmu. "Grupą docelową filmu i kampanii są głównie osoby mieszczące się w tradycyjnej grupie docelowej widzów kinowych, czyli ludzie w wieku 15-35 lat. Z racji tego, że jest to film o miłości trzydziestokilkulatków, chcemy dodatkowo zainteresować nim osoby w tym wieku oraz nieco starsze" - mówi Marcin Piasecki, dyrektor artystyczny w Kino Świat International. (PU)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,