Kraj

Pudliszki wystartowały z kampanią makaronów

Za kreację odpowiada agencja Change Integrated.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FCpUCACGbqSE%22%7D
W czerwcu ruszyła kampania nowego produktu pod marką Pudliszki – makaronu Bogactwo Błonnika. 10-sekundowy spot, przygotowany przez agencję Change Integrated (Group One), komunikuje nowość w tym segmencie rynku.

Głównym bohaterem spotu jest makaron z dodatkową porcją naturalnego błonnika, który jest ważnym elementem zdrowej diety, wspomagającym zachowanie smukłej sylwetki. Jak przekonuje producent, czterokrotnie zwiększona zawartość błonnika nie zmienia tradycyjnego smaku i wyglądu makaronu.

Telewizyjna kampania makaronu Bogactwo Błonnika potrwa do końca miesiąca. Spot emitowany będzie również w kampanii wideo w internecie. Media zaplanował i zakupił Mindshare.