M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Samsung mnoży przez dzielenie

Katarzyna Woźniak | 13 czerwca 2014, 06:00

Rusza kampania piekarników Samsunga, które umożliwiają upieczenie dwóch różnych potraw w jednym piekarniku. Za kreację odpowiada agencja Cheil, a media kupuje Starcom.

Startuje nowa kampania reklamowa firmy Samsung. Promowane będą piekarniki z technologią Dual Cook, w których można jednocześnie piec dwie zupełnie różne potrawy.
Technologia Dual Cook opracowana przez firmę Samsung ma umożliwiać upieczenie w jednym piekarniku dwóch różnych potraw jednocześnie. Piekarnik możemy podzielić specjalnym separatorem na dwie niezależne komory. Producent zapewnia, że zapachy nie mieszają się ze sobą, a jednoczesne pieczenie obu potraw pozwala oszczędzić czas i energię.

Kampania będzie prowadzona w prasie, głównie w magazynach kulinarnych i prasie wnętrzarskiej ("Kuchnia", "Kukbuk", "Moje Gotowanie", "Food & Friends", "Smak", "Cztery Kąty", "Dom & Wnętrze", "Dobre Wnętrze", "M jak Mieszkanie", "Elle Deco", "Villa").
Planowana jest również akcja w internecie w portalach zasięgowych (Onet.pl), wnętrzarskich i kulinarnych (Czterykaty.pl, E-mieszkanie.pl, Gotujmy.pl, Ugotuj.to, Domosfera.pl) oraz w wyszukiwarkach (Google). Reklamy pojawią się też na stronach partnerów i na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety). Kampania będzie miała specjalną stronę internetową, którą znajdziemy pod adresem: www.dualcook.samsung.pl. Natomiast w serwisie Facebook pojawi się aplikacja, dzięki której będzie można zaplanować posiłek. Aplikacja ma dawać możliwość wyboru składników, a w odpowiedzi otrzymamy propozycje przepisów na dania.
Promocja tej technologii planowana jest także w warszawskiej szkole gotowania dla dzieci Little Chef. Samsung jest partnerem technologicznym szkoły Little Chef jest w pełni wyposażony w produkty Samsung. Planowane są cykliczne spotkania z dziennikarzami, eventy, pokazy gotowania i inne formy komunikacji pokazujące możliwości najnowszych piekarników.
Za kreację odpowiada Cheil, a media kupuje Starcom.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , ,