Kraj

Oświadczenie: Hebe zaprzecza short-liście w przetargu na media

Sieć drogerii podkreśla, że w przetargu nadal biorą udział cztery domy mediowe.

W związku z publikacją pt. „Hebe finalizuje przetarg na media“, która ukazała się 11 czerwca br. w MMP24 biuro prasowe Jeronimo Martins przesłało oświadczenie: “Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja, właściciel sieci sklepów kosmetycznych Hebe, jest obecnie w trakcie przeprowadzania przetargu na dom mediowy. Do udziału w nim zostały zaproszone cztery domy mediowe: Starcom, Carat, MediaCom i MEC. Wyłoniona w konkursie firma będzie miała za zadanie zbudowanie strategii komunikacji mediowej, w celu przygotowania Hebe do zwiększonej skali działania na rynku sklepów kosmetycznych. Jednocześnie pragniemy poinformować, że nie jest prawdą, że „Jeronimo Martins zawęził listę domów mediowych w przetargu na planowanie i zakup mediów dla sieci drogerii kosmetycznych”. Potwierdzamy, że w dalszym ciągu w przetargu biorą udział cztery wyżej wymienione domy mediowe.