Kraj

McCann Worldgroup promuje grę "Enemy Front"

Agencje z grupy są odpowiedzialne za strategię, działania PR, event dla bloggerów, stronę WWW oraz działania digital.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FA8IDq1Jajbo%3Fversion%3D3%26hl%3Dpl_PL%26rel%3D0%22%7D
Cztery agencje wchodzące w skład McCann Worldgroup promują grę “Enemy Front”. Rozpoczęły właśnie realizację zintegrowanej kampanii pod hasłem: “To kiedyś nie była gra” promującej w Polsce grę CI Games – “Enemy Front”. Agencje z McCann Worldgroup są odpowiedzialne za strategię, działania PR, event dla bloggerów stronę WWW oraz działania digital.

Za obsługę media relations i organizację konferencji prasowej, w której wziął udział autor filmu “Miasto 44” – Jan Komasa, odpowiadała agencja PR Weber Shandwick. MRM//McCann przygotował stronę internetową gry. Event, grę po Warszawie z udziałem 10 kluczowych wideo bloggerów specjalizujących się w grach, zorganizowała agencja shopper, field i event marketingu Momentum. McCann odpowiadał za opracowanie strategii i za nadzór kreatywny działań.

Gra “Enemy Front” rozgrywa się w czasach II wojny światowej. Jej autorom zależało na wiernym pokazaniu jak wyglądała Warszawa w okresie powstania warszawskiego.