Kraj

Frisco.pl reklamuje mobilne rozwiązania

Promocję realizowaną na ulicach Warszawy wspiera kampania reklamowa w internecie, akcje mailingowe, działania PR i w mediach społecznościowych.

Frisco.pl reklamuje mobilne rozwiązania
Ponad sto nośników reklamowych w formie makiet samochodów Frisco.pl stanęło na ulicach stolicy w ramach nowej kampanii mobilnej promującej zakupy w tym e-supermarkecie. Każdy Frisco Van został wyposażony w wirtualne półki, z których warszawiacy przez miesiąc będą mogli nabywać produkty codziennego użytku za pomocą smartfona z nową aplikacją Frisco.pl.

Promocję realizowaną na ulicach Warszawy wspiera kampania reklamowa w internecie, akcje mailingowe, działania PR i w mediach społecznościowych. Towarzyszy jej też konkurs organizowany na stronie e-sklepu we współpracy z Travelplanet.pl, w którym do wygrania są karty podarunkowe na wakacyjne wycieczki.

Za działania w internecie odpowiada Frisco.pl, za koncepcję kreatywną – Idealiści. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Bridge Media. Działania PR koordynuje Practum Consulting.