M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nestea kontynuuje promowanie wolności

Katarzyna Woźniak | 17 czerwca 2014, 06:00

Rusza aktywacja digitalowa wspierana kampanią w internecie. Za przygotowanie koncepcji i realizację aktywacji #15sekundwolności odpowiada agencja Next, planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom.

Marka herbaty mrożonej Nestea z portfolio Coca-Coli rozpoczyna nową, letnią aktywację. #15sekundwolności to platforma digitalowa wspierająca wprowadzenie nowej butelki Nestea o pojemności 250 ml. Akcja zakłada wykorzystanie kreatywnego kontentu wideo i zachęca internautów do dzielenia się sposobami na swoje "15 sekund wolności". Działanie będzie wspierane kampanią w internecie.
Lokalna aktywacja przygotowana na potrzeby wprowadzenia nowej butelki opiera się na serii filmów przenoszących konsumentów w niecodzienne sytuacje i wyjątkowe miejsca. Każdego dnia kampanii na fanpage’u marki oraz na specjalnej stronie internetowej pojawi się nowy krótki film, dzięki któremu konsumenci będą mogli znaleźć chwilę wytchnienia od codziennych obowiązków.

W tym samym czasie na fanpage'u Nestea będzie trwać konkurs, w którym weźmie udział każdy, kto podzieli się swoim sposobem na codzienną chwilę wolności przez umieszczenie w Facebooku lub Instagramie postu ze zdjęciem lub krótkim filmem i hashtagiem #15sekundwolności.
Za przygotowanie koncepcji i realizację aktywacji #15sekundwolności odpowiada agencja Next, planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom, materiały POS przygotowała agencja Fortis, działania PR przygotowała i realizuje agencja Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,