Kraj

Asus z platformą testowo-konkursową

Za przygotowanie aktywacji odpowiada łódzka agencja Imagine.

Asus z platformą testowo-konkursową
Asus uruchomił platformę testowo-konkursową, która bazuje na testowaniu najnowszego modelu laptopa Asus N550 z systemem Windows 8. Użytkownicy, którzy najlepiej wykonają określone zadania, otrzymają komputery na własność. Za przygotowanie akcji odpowiadają agencja interaktywna Imagine we współpracy z firmą technologiczną DSC oraz portalem informacyjnym Onet.

Celem działań zorganizowanych pod hasłem “Testy Asus N550” jest promocja najnowszego modelu laptopa firmy Asus oraz budowanie społeczności zaangażowanej w interakcję z marką. Testy będą prowadzone w trzech kluczowych obszarach, które mają wyróżniać ten model komputera: obraz (komputer ma matowy ekran IPS o rozdzielczości full HD z 178-stopniowym kątem widzenia), moc (procesor Inter Core czwartej generacji i grafika Nvidia GeForce) oraz dźwięk (Sonic Master Premium, który ma być rozwiązaniem czterogłośnikowym w notebooku i ma zapewnić realizowany dźwięk przestrzenny kinowej jakości).
Aby wziąć udział w konkursie, należy do 23 czerwca br. zarejestrować się na specjalnej stronie internetowej.  Spośród wszystkich zgłoszeń zostanie wyłonionych 9 uczestników (po trzech w każdym obszarze testów). Następnie testerzy wykonają dwie serie zadań, a efekty swojej pracy opublikują na stronie konkursowej. Później ponownie zostaną one poddane ocenie internautów i komisji. Osoby, które zbiorą najlepsze noty, otrzymają komputery Asus na własność.

Konkursowi towarzyszy wielokanałowa promocja wykorzystująca m.in.: kampanie display oraz mailingi w serwisach należących do Grupy Onet.
Za przygotowanie platformy testowo-konkursowej “Testy Asus N550” od koncepcji po realizację oraz opracowanie kreacji reklamowych odpowiada łódzka agencja Imagine. Wsparcie technologiczne oraz organizacyjne zapewniła firma DCS.pl, a planowaniem i zakupem mediów na potrzeby akcji zajął się Onet.