M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Uzupełnienie: Sześć agencji na short-liście Tyskiego

Katarzyna Kacprzak | 18 czerwca 2014, 06:00

Poza Saatchi & Saatchi, Young & Rubicam w przetargu pozostały agencje: BBDO, Scholz & Friends, Ogilvy & Mather i Publicis.

Jak wynika z naszych informacji, po zakończeniu pierwszego etapu w przetargu na obsługę marki Tyskie (Kompania Piwowarska) pozostały agencje: Saatchi & Saatchi, Young & Rubicam, BBDO, Scholz & Friends, Ogilvy & Mather i Publicis. We wczorajszym wydaniu MMP24 informowaliśmy, że o budżet stara się również agencja Change Integrated, która jednak nie potwierdziła udziału w konkursie.

Przetarg zakończy się prawdopodobnie w ciągu najbliższych dwóch miesięcy.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,