Kraj

We wrześniu nowa kampania serków Turek

Bongrain Polska Sp. z o.o., do której należy firma Toska Sp. z o.o. produkująca m.in. serki marki Turek, przygotowała nową...

Bongrain Polska Sp. z o.o., do której należy firma Toska Sp. z o.o. produkująca m.in. serki marki Turek, przygotowała nową miesięczną kampanię telewizyjną promującą linię Turek Świeży Serek w nowych opakowaniach. 30-sekundowe spoty (zmodyfikowane pod kątem pokazania nowych opakowań) będą emitowane od początku września br. do początku października w TVP1, TVP2, TVP3, TVN i TVN Siedem w większości w early fringe i prime time. Autorem kampanii jest agencja reklamowa Ad Fabrika FCB, a media zaplanował i kupił dom mediowy Starcom. Producent nie podaje wysokości budżetu kampanii. Informacje o zmianie opakowań serków Turek zamieszczane będą w prasie handlowej (“Detal Dzisiaj”, “Poradnik Handlowca”, “Supermarket News” i “Forum Mleczarskie”). Poprzednia kampania Świeżego Serka Turek miała miejsce w kwietniu i maju br. (MB)