Kraj

Owsiak w kampanii Lecha na Przystanek Woodstock [wideo]

Marka piwa przygotowała spot, komunikację w punktach sprzedaży i specjalną kolekcję opakowań.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F9sdAGRBZaOE%3Fversion%3D3%26hl%3Dpl_PL%26rel%3D0%22%7D
Lech Premium został sponsorem głównym Przystanku Woodstock. W związku 
z nawiązaną współpracą w spotach marki wystąpił Jurek Owsiak. Reklamy z nim pojawią 
się w lipcu w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Dodatkowo prowadzona będzie komunikacja w radiu, internecie, na billboardach oraz w punktach sprzedaży i pociągach.
Pod koniec czerwca do ogólnopolskiej sprzedaży trafią limitowane jubileuszowe puszki. Dwa projekty czerpią inspiracje z muzycznych festiwali. Pierwszy budzi skojarzenia z Woodstockiem z 1969 r., z kolei motywy znajdujące się na drugiej puszce nawiązują do rockowych festiwali lat 80. i 90.
Owsiak w kampanii Lecha na Przystanek Woodstock [wideo]
Na terenie imprezy pojawią się także elementy przygotowane przez Lecha – mobilna kuchnia i łazienka oraz 6 ton lodu w wiaderkach.

Działania ATL przygotowała agencja GPD Advertising. Spoty wyprodukowało Studio Filmowe OTO. Za aktywności digital odpowiada agencja VML. Komunikację BTL prowadzi agencja Tabasco. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MEC. Komunikację PR prowadzi agencja Q&A Communications. Puszki zaprojektowała Czteryczwarte Brand Design.