Lech Premium został sponsorem głównym Przystanku Woodstock. W związku
z nawiązaną współpracą w spotach marki wystąpił Jurek Owsiak. Reklamy z nim pojawią
się w lipcu w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Dodatkowo prowadzona będzie komunikacja w radiu, internecie, na billboardach oraz w punktach sprzedaży i pociągach.
Pod koniec czerwca do ogólnopolskiej sprzedaży trafią limitowane jubileuszowe puszki. Dwa projekty czerpią inspiracje z muzycznych festiwali. Pierwszy budzi skojarzenia z Woodstockiem z 1969 r., z kolei motywy znajdujące się na drugiej puszce nawiązują do rockowych festiwali lat 80. i 90.
Na terenie imprezy pojawią się także elementy przygotowane przez Lecha – mobilna kuchnia i łazienka oraz 6 ton lodu w wiaderkach.
Działania ATL przygotowała agencja GPD Advertising. Spoty wyprodukowało Studio Filmowe OTO. Za aktywności digital odpowiada agencja VML. Komunikację BTL prowadzi agencja Tabasco. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MEC. Komunikację PR prowadzi agencja Q&A Communications. Puszki zaprojektowała Czteryczwarte Brand Design.