Kraj

Hochland poszerza portfolio serów

Na rynek trafiają nowy smak Valbon i sera kanapkowego.

Hochland poszerza portfolio serów
W lipcu na rynek trafią dwa nowe warianty smakowe serów Hochland – Kanapkowy z prażoną cebulką i Valbon z suszonymi pomidorami.
Kanapkowy z prażoną cebulką ma charakteryzować się wyrazistym smakiem i dobrą smarowalnością. Jak zapewnia producent, ser poszerzy portfolio firmy w kategorii, która w Polsce warta jest rocznie 654 mln zł. Kategoria ta z roku na rok ma dynamicznie się rozwijać (+ 5,8 proc.), a Hochland Kanapkowy ma rosnąć szybciej niż rynek (+ 9,7 proc.).
Wprowadzenie nowego produktu Hochland na rynek zostanie wsparte silną obecnością w prasie, działaniami PR i wsparciem w miejscu sprzedaży. Na razie marketer nie ujawnia szczegółów.

Valbon Brie z suszonymi pomidorami ma poszerzać ofertę serów premium w, jak zapewnia marketer, rozsądnej dla konsumenta cenie.
Wprowadzeniu na rynek nowych serów Valbon Brie z suszonymi pomidorami będą towarzyszyły działania promocyjno – sprzedażowe, także degustacje zorganizowane na terenie całego kraju. Dla handlowców przygotowano ulotki informacyjne. Marketer na razie nie podaje szczegółów dotyczących promocji.
Ostatnia kampania dla serów camembert wystartowała w kwietniu, a za jej kreację odpowiadała agencja Grasp Group. Zakupem mediów zajęły się agencje ZenithOptimedia, AdComms Media i Marketing Group (MMP24 z 10 kwietnia 2014 r.)