Kraj

Mariusz Jabłoński dyrektorem rozwoju platformy RTB Adfocus

Jabłoński od ponad 13 lat jest związany z handlem, organizacją i rozwojem działów sprzedaży w spółkach z branży e-commerce i nowych technologii.

Mariusz Jabłoński dyrektorem rozwoju platformy RTB Adfocus

Mariusz Jabłoński objął w Netsprint stanowisko dyrektora rozwoju biznesu odpowiedzialnego 
za rozwój platformy RTB Adfocus. Do jego obowiązków należy m.in. rozwój i koordynacja
działań związanych z promowaniem produktów i usług Netsprint dla e-commerce: Adfocus
oraz - wprowadzanej wkrótce na rynek - Adkontekst eCommerce. Mariusz Jabłoński od ponad 13 lat jest związany z handlem, organizacją i rozwojem działów
sprzedaży w spółkach z branży e-commerce i nowych technologii. Doświadczenie zdobywał
m.in. jako dyrektor sprzedaży w Netsprint, w Alfa Projekt, gdzie odpowiadał za sprzedaż
rozwiązań bussines inteligence wspierających zarządzanie przedsiębiorstwem
oraz jako sales director w RTB House. Adfocus to platforma RTB wprowadzona przez Netsprint w październiku 2013 r., która
zapewnia dotarcie przy wykorzystaniu technologii retargetingu spersonalizowanego.
Adfocus współpracuje ze światowymi systemami AdExchange, m.in. z Google Doubleclick,
Facebook Exchange, Adscale czy Yahoo! RMX.