Kraj

Niedźwiedzie odwiedzają Biedronkę [wideo]

Rozpoczął się kolejny etap kampanii wizerunkowej sieci handlowej.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fn95-r8RqfHk%22%7D
Jeronimo Martins, właściciel sieci Biedronka, rozpoczął trzeci etap kampanii wizerunkowej prowadzonej pod hasłem “Nic nie zaskoczy tego, kto widział niskie ceny w Biedronce”. Tym razem w reklamach można zobaczyć rodzinę niedźwiedzi, a wcześniej w kreacjach pojawiły się jeleń i struś. Działania prowadzone są m.in. w telewizji, kinie, prasie, internecie, na outdoorze i w punktach sprzedaży.

Kreację kampanii przygotowała Duda Polska. Media dla Biedronki planuje i kupuje MEC.