Zagranica

Foodpanda chce podbić Rosję

Firma przejęła rosyjski Delivery Club.

Foodpanda, firma oferująca usługi zamówień jedzenia online, ogłosiła przejęcie rosyjskiej platformy do zamawiania jedzenia Delivery Club. Z połączenia dwóch firm ma powstać największa platforma do zamawiania jedzenia w Rosji.
Rosyjski oddział Foodpandy ma umożliwiać najszerszy dostęp do oferty ponad 2,5 tys. restauracji partnerskich, z których można zamówić posiłki za pośrednictwem strony internetowej oraz aplikacji mobilnej.
Delivery Club został założony w 2009 r., a jego usługi dostępne są wyłącznie na rynku rosyjskim, w 18 miastach. Foodpanda jest marką globalną działającą na ponad 40 rynkach. W ostatnim czasie serwis Foodpanda otrzymał nagrodę dla najszybciej rozwijającego się startupu w kategorii e-commerce w konkursie Europas 2014. Przejęcie takiego gracza jak Delivery Club ma być kolejnym etapem w światowej ekspansji serwisu.

Foodpanda to aplikacja mobilna i portal internetowy umożliwiający zamawianie posiłków z ponad 1500 restauracji w Polsce, w tym m.in. z McDonald’s, Subway, Salad Story, Sphinx, Da Grasso czy Noodle w Pudle. Foodpanda jest obecna w 40 krajach na 5 kontynentach. W Polsce serwis został uruchomiony w lutym 2013 r.