Kraj

K2 prowadzi międzynarodowy projekt dla Coca-Coli

Agencja przygotowała promocję konsumencką związaną z trwającym mundialem.

Coca-Cola i Lidl prowadzą, na wybranych rynkach europejskich, wspólną promocję konsumencką związaną z tegoroczną edycją FIFA World Cup w Brazylii. Zespół K2 odpowiada za zaprojektowanie i wdrożenie systemu rejestracji dla ośmiu krajów: Austrii, Chorwacji, Cypru, Grecji, Republiki Irlandii, Irlandii Północnej, Słowenii, Szwajcarii. Hosting dostarcza Oktawave – chmura obliczeniowa z Grupy K2.

Promocja oparta jest o mechanizm: należy kupić opakowanie promocyjne Coca-Cola w lokalnym sklepie Lidl, a następnie zarejestrować paragon na stronie WWW, by wziąć udział w losowaniu. Pierwszy etap promocji ruszył 24 kwietnia i trwał do 1 czerwca. Nagrodami były podwójne bilety na mecz World Cup fazy pucharowej w Salvadorze w formie wycieczki all inclusive. Kolejny etap ruszył terazu, a w nim do wygrania są podwójne bilety na wyjazd all inclusive na finał FIFA World Cup do Brazylii.