Kraj

Samolot LOT-u lata w barwach Grześków

Marka Coliana wkracza w świat awiacji.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F0qNyeZs_W0g%3Fhl%3Dpl_PL%26version%3D3%22%7D
Grześki z portfolio firmy Colian wezły w kolejną fazę działań promocyjnych. Przez najbliższe pół roku samolot należący do Polskich Linii Lotniczych LOT będzie pod marką Grześki obsługiwał pasażerów podróżujących po Europie. Branding samolotu jest elementem współpracy dwóch polskich marek – Grześki i LOT, zapoczątkowanej kampanią realizowaną w ramach trwającego obecnie konkursu “Gdzie Cię grześkość poniesie?”.
Embraer 175 z brandingiem marki zadebiutował w przestworzach z 28 na 29 maja. Odrzutowiec jako regularny samolot rejsowy będzie latał przez najbliższe pół roku na europejskich trasach. Organizator przekonuje, że to pierwsza tego typu akcja promocyjna marek słodyczy w Polsce.
Za organizację i realizację akcji odpowiada agencja XConcept.