Kraj

Kolejne reklamy ING Banku z Agatą Kuleszą

"Oszczędzanie to powtarzanie’’ - przekonuje nas bank.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FfpWjy_rrCkI%22%7D
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fp_S0hDeHm9c%22%7D
ING Bank Śląski (ING Bank) rozpoczął kampanię konta oszczędnościowego. W telewizji emitowane są spoty, w których bank zachęca do wypracowania w sobie postawy regularnego oszczędzania. W ramach oferty specjalnej ING oferuje klientom oprocentowanie 3,00 proc. na koncie oszczędnościowym.

– Chętnie kupujemy w internecie, szczególnie często sprawdzamy tam informacje o produktach. Świadczy o tym wzrost zapytań za pośrednictwem porównywarek cen – korzysta z nich już co drugi internauta. W sprytnym oszczędzaniu mamy więc duże doświadczenie, jednak najważniejsze, aby zaoszczędzone w takich zakupach pieniądze trafiły na konto oszczędnościowe.  Inaczej będą oszczędnością pozorną pułapką, w którą wpadają bohaterowie spotów telewizyjnych – mówi Barbara Pasterczyk, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej ING Banku Śląskiego.

Kampania prowadzona jest w TV (spoty w stacjach ogólnopolskich i tematycznych), w internecie (kampania pre-roll na największych polskich portalach, m.in. onet.pl, wp.pl, interia.pl, youtube,pl), w radiu (spoty na antenie RMF FM i PRIII), na nośnikach reklamy zewnętrznej (outdoor w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Łodzi, Wrocławiu, Trójmieście i Szczecinie) oraz w placówkach banku (wyklejki na witrynach, plakaty, ulotki).

Kreację reklam przygotowała agencja Brain, planowaniem i zakupem mediów zajął się zaś dom mediowy Lowe Media.