Kraj

Rockstar rusza z promocją

Marka PepsiCo oferuje nagrody konsumentom.

Rockstar rusza z promocją
Marka energetyków Rockstar Energy Drink z portfolio PepsiCo ruszyła z promocją konsumencką i oferuje nagrody.
Promocja wystartowała w ubiegłym tygodniu, 20 czerwca. Na wszystkich puszkach napoju Rockstar znajdują się naklejki, które mają umożliwiać wygranie miesięcznego dostępu do nielimitowanej muzyki na Spotify. Konsumenci mogą również walczyć o słuchawki Scullcandy i kamery GoPro Hero3. Promocja potrwa sześć tygodni, do 31 lipca 2014 r.
Wsparciem promocji jest szeroka kampania marketingowa, obejmująca działania outdoorowe, w internecie, na portalach społecznościowych oraz w radiu. Informacje nt. akcji znajdą się także na materiałach POS w punktach sprzedaży.
Zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Direction OMD, za strategię działań marketingowych w internecie, key visual oraz materiały graficzne odpowiada agencja Blueberry, natomiast produkcję materiałów POS opracowała agencja Pink Pepper Media. Działania public relations prowadzi Questia.